Monday, January 04, 2010

posting title kat tengah

asalnya gua nak centerkan date n posting title. tapi bila difikirkan balik dah cam tak sesuai lak,
ye laa kan bukan semua posting title patut duduk kat tengah. nak kena ikut posting jugak. kalau buat lirik ke puisi ke memang cantik ar posting semua lepak kat tengah page. tapi gua bukan puisi punya orang . cerita yang gua nak tulis kat sini merapu rapu. so gua amik keputusan tak yah laa ubah coding layout. bukan nya gua reti nak ubah pun .. hahaaha... yiiihaaa...

nak senang kalau nak taruk tajuk kat tengah kotaipje kat dalam kotak title pada new post tu
<center>kat permulaaan tajuk dan</center> kat hujung tajuk

0 org sedang keliru:

Satu bulan punya cerita

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP