Monday, January 04, 2010

make a blockquote and do a strikethrough

dua ari lepas gua create blog so hari nie gua nak buat pilih template pulok.

camna nak buat title dok kat tengah ek.
pening gak gua nak adjust nie
sambil sambil tu gua test blockquote. yang ada tanda koma kat ataih tu ar.
baru nampak macam surat khabo gua punya posting . hahahah. relax relax gua pun baru dalam bloging nie .. so kita test satu satu .. amacam ok dak.


contoh blockquote pada template yang ada design blockquote

p/s: gua punya blockquote tak nampak ar.. template yang gua guna sekarang nie tak de gambo koma untuk membayang kan blockquote.
oh ya .. nak buat strikethrough(yang garisan dash kat perkataan tu)
kotaipje <s>perkataan yang nak di dashkan</s> masa tulis posting.
kang dia jadi camnie

0 org sedang keliru:

Satu bulan punya cerita

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP